Subject: Fwd: Vastus päringule
From: Vasalemma Põhikooli hoolekogu <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Sep 2024 10:33:25 +0300

Tere,

suvekuud hakkavad varsti otsa saama ning uus kooliaasta on alanud. Tunnen 
huvi, kas Vasalemma Põhikooli vahetus läheduses asuvate teeületuskohtade ja 
ristmike ohutumaks planeerimine ja ehitamine on vahepeal edasi liikunud?

Lugupidamisega,
Avo Kaljapulk
Vasalemma PK hoolekogu

---------- Forwarded message ---------
From: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Mon, Apr 22, 2024 at 2:44 PM
Subject: Vastus päringule
To: Avo Kaljapulk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere

Nüüdseks on antud teelõik läbinud Transpordiameti liiklusohtlike kohtade 
töögrupi. Töögrupis arutleti põhjalikult kogu teelõigu liikluskorralduse 
üle. Töögrupi otsuse tulemusena on see teelõik lisatud  riikliku teehoiukava 
pingerivisse. Seda plaaniga rajada valgustus bussipeatustesse ja ristmikele, 
vaadata üle Keila-Haapsalu suunal oleva bussipeatuse asukoht ning ehitada 
see välja suletud taskuna. Kiirmeetmena otsustasime paigaldada 
kollakasrohelise fluorestseeriva valgust peegeldava taustekraaniga kiiruse 
piirangu ning lapsed teel liiklusmärgid. Need püüavad rohkem juhtide 
tähelepanu ning mõjuvad positiivselt liiklusohutusele. Kooli hoolekogu saab 
olla abiks koolis selgitustöö tegemisel, et lapsed ei ületaks teed 
diagonaalis ja suvaliste kohtade pealt vaid kasutaks selleks ettenähtud 
teeületuskohta, nende endi turvalisuse tõstmiseks.

Lugupidamisega

Rauno Rämman
Liikluskorraldaja
Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.